31. lokakuuta 2013

Hyvää halloweeniä!!

 
 Tänä vuonna olin scifi-neito. Naamassani on vetoketju, joka on puoliksi auki paljastaen verisen "aukon" joka on jäänyt "pelti kuorelta" peittämättä. Se näytti aidommalta livenä, mutta kamerani ei suostunut vangitsemaan sitä =] . Kädessä heiluttelen mahtavaa laser-pyssyäni (wii-ohjainta). Asuun kuuluivat myös valkoiset saappaat joista minulla ei nyt ole kuvaa.

Asusta oli kiva ^.^ ja suunnittelusta ja toteutuksesta puhumattakaan. Ylläni oli yhteensä viidet sukkahousut! Yhdet harteilla ja neljät jalassa. Ainoita haittapuolia asuvalinnassa oli, ettei tekoveri maistunut erityisen hyvältä ja oli jännä olo ilman kulmakarvoja XD
 
 < Mekon takaosaan sain idean Schiaparellin ja Dalin 1938 suunnittelemasta Luuranko-leningistä. Selkäranka oli hauska yksityiskohta, jonka täytin niin tiukkaan, että se tuntuikin melko aidohkolta.

Juhlimme ystäväporukassa Halloweeniä jo vähän etukäteen ja kaikkien asut oli tosi kivoja. Mutta sen olen kyllä päättänyt, että olen miltei joka vuosi ollut joku verinen örvelö, joten ensivuonna olen varmaan Smurffi tai Hessu Hopo. =}

3 kommenttia:

  1. Se oli kyllä aidompi livenä..
    Hihi onks toi se mun ottama kuva?? owo
    Ja hessu olet muutenkii rakas enjukka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tullu otettua muita kuvia XD Eli kiitokset kuvaajalle <3

      Poista