21. lokakuuta 2012

Hassu Hatuntekijä



Hatusta Hattuun

 Heippahei!! Vähän on liian kauan viime päivityksestä =+Noh, täällä taas ja sehän on tärkeintä =) Olen tehny paljon käsitöitä kuten ennenkin, mutta kyseessä on ollut lähinnä halloween pukuni ja esim joululahjat. Eli en voi valitettavasti niitä tänne laittaa, koska silloin yllätys paljastuisi. Halloween asu tulee kyllä vielä täällä näkymään, tosin lähempänä itse juhlaa, ajattelin myös esitellä aijempia aujani. =)
  Niin, ne hatut =,D

Hattujen tekeminen on hauskaa ja virkistävää, koska niissä voi todella käyttää luovuutta, sillä vain ovenkarmit ovat rajana! Ensimmäisissä kuvissa on hattu, jonka ajattelin osaksi halloween asuani, mutta lopputulokseeni hattu ei ihan sopinut. Kiva siitä tuli silti. =) 

Silinterimallit ovat kivoja, varsinkin isot ja yläosista levenevät ovat hauskoja. Olen vain ihastunut hattuihin. Materiaaleine olen käyttänyt mm. pahvia, kangasta, pikkutilpehööriä yns. 
 Sivulla oleva hattu on minulle todella rakas <3 Olen jopa suunnitellut, että vielä jonain päivänä veisin sen jollekin entisöijä/ompelija/toteuttajalle tai jottekin joka tekisi pahvisilinteristäni oikean käyttöhatun...Se olisi ihanaa, no ehkä hamajaassa tulevaisuudessa =) 






Marja-pihlalle en ole ehtinyt tehdä vaatteita tai mitään muutakaan...Paitsi hatun =D  Onhan sekin alku ja kyllä sekin projekti saa vielä tottakai jatkoa =) Harmi kun on niin monta rautaa tulessa samaan aikaan, mutta kaikki valmistuu... Hitaasti mutta varmasti =D
Anteeksi kuvien hajanaisuus, tietokoneeni rakastaa minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti