9. joulukuuta 2012

9.Luukku


Nyt Helmi nalle päätti lähteä tutkimustusretkelle. Eikun kohti alakertaa, rappusia pitkin vaan.

Mä: - Heippa Helmi! Mitäs sinä alas könyät?
Helmi: - Olen tutkimustusmatkalla.

Mä: - No annas kun mä kannan sut alas!

Mä: - Mitäs sinä tutkimustelet?

Helmi: - Talvea ja sitä joulustusta!

Mä: - Voi sinua Helmi pieni tutkistele ihan rauhassa, mutta haluaisitko ensin auttaa minua laittamaan kynttilät syntymäpäiväkakkuun?

Helmi: - Toki! Oletko sinä tehnyt näitä muhvinssejakin?

Mä: - Olen, mutta äläs vielä syö! Saat niitä kyllä myöhemmin.

Mä: - Laitetaanpas sinulle kokkausvaatteet!

Mä: - No niin, nyt näytätkin kokilta.
Helmi: - Kuinka vanha sinä olet?

Mä: - Täytän 12.12. 16vuotta. Katsos, se lukee kakussakin.

Helmi: - OLETPA SINÄ VANHA!
Mä: - Voi kiitos D,=  No Minulla on 10 sinistä ja 10 punaista kynttilää. Jos käytämme kaikki punaiset kynttilät, kuinka monta sinistä kynttilää tarvitaan?

Helmi: - Hyymm...

Helmi: - Enhän minä osaa edes laskea kymmeneen!!!!!

Mä: - Enkös mä ole opettanut sulle?!  :-,} Hups, no mä opetan sulle vielä! No sulla on nyt neljä kynttilää, niin mä otan nää loput ja siinä on 16 kynttilää.

Mä: - Nyt on kynttilät kakussa!
Helmi: - Niin mitäs siinä kakussa lukikaan?

Mä: - Sweet Sixteen. Ja Billy Idolilla on samanniminen kappale. Katsos tästä levystä.

Helmi: - Jaa.
Mä: - Jep, annas ku soitan sen sulle!
Helmi: - Wou! En kyllä ymmärtäny sanaakaan, mutta kiva oli :-,D
Mä: - Ei se mitää =,P

Mä: - Ja sitten voit vielä auttaa ilmapallojen kanssa ennen vieraiden tuloa.
Sitten voit jatkaa tutkimustusmatkaasi ^.^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti